måndag 30 juli 2012

Det finns saker man gör fel! Jag skulle köpt Jara!!

Ja vad ska man göra???? Jag gör misstag som jag lär ångra i hela mitt liv! Har gjort det förut när jag äntligen haft en riktigt begåvad häst då slutade jag med hoppning:( Jag kunde ha sålt Undri och köpt Jara men jag blev ambivilent och vågade inte sälja Undri för jag älskar honom. Nu har jag sålt Undri iallafall och köpt en blivande fyrgångare för jag saknar Jara så mycket. Nu är det bara att hålla tummarna för att min nya häst håller måttet!Irja sa att detta är meningen och att detta är hästen med stort H! Jag tror att Irja har ett sjätte sinne så jag hoppas att det slår igenom igen:) Min nya häst är inte så vacker som mina hästar brukar vara, ingen pannlugg och bara vanlig fux;) Men givetvis ser jag saker hos henne som gör att hon hamnat hos mig:) Hon är tre år med spännande tävlings tölt stam:) Jag vill tacka mina vänner Irja, Karin och Karin för att de finns kvar hos mig! Jag går ändå alltid min egen väg men att ha mina vänner känns oerhört viktigt för mig! Jag säger inte att de förstår och tycker som jag men de finns där vad jag än gör för tokigheter! Pappa med förstås:) Han har som jag lätt att älska hästar! Helst skulle han ha haft kvar hela bunten!!!! Nu får jag hålla drömmen vid liv med Kylja och hålla tummarna på lite tur också! Jag blir inte förvånad om ni i framtiden får se mig i sadeln på en Fagerlands häst igen också;) Ni behöver inte förstå för det gör inte jag heller:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar