söndag 9 oktober 2011

Fjärde turen och det blir bara bättre!!!!!!!!

Alltså hur härlig kan en häst vara?
Igår red vi ut med Karin och Gaski, där bjöd hon på glimtar som fick mig att tappa hakan. Det är ojämt och det är ostadigt men det finns så mycket under sadeln att man häpnar. Hjärtat finns där också! Nu har hon valt mig också det märks, hon följer mig med blicken och vill gärna vara där jag är. Idag pysslade vi länge och hon blänkte!

Jag tror att Irja har ett sjätte sinne! Hon visste vad hon gjorde, hon förstod att hennes Jara och jag skulle passa ihop!

Ridturen idag! Galoppen är inte att leka med eller så är det just det den är;) Toppen, Toppen och toppen! :)


                                  Tölten som ibland får mig att tappa hakan! Fina, Fina  Jara!!!!!


                     Traven "off the ground". Traven är taktfast här är det bara styrka som fattas.
                                               En trav bild till .......Bara för hon är så söt:)

                                   Sötaste sällskapet hade vi i skogen idag också jag och Jara:)

Kram till alla som läser här men den största kramen går till Irja:)

1 kommentar: