torsdag 13 oktober 2011

Hästar som förgyller livet:)

Idag fick jag rida igen:) Jara har förstått är man hos Anki får man stå en stund på stallgången och bli ompysslad, nu njuter hon. Först var hon mer frustrerad kan och tycktes säga - Kan  jag inte få gå ut och rida NUUUU, min andra matte är snabbare;)!

Vi jobbar vidare med att bli jämn, trampa jämnt med båda bak, inunder mer och längre med vänster bak, ej skjuta ut höger bog. Gå rakt fram. Bli jämn i takt,tempo och form . Bara jag nu inte tar bort hennes fina aktion!!!!!!!!!!!! Men den vet vi ju finns där så det är väl bara att plocka fram den om den råkar minska ett tag:)
Det är så kul att rida henne! Tänk att jag har två så roliga hästar att rida! Nu vilar ju Undri i några månader men sen:)

Lite bilder från idag har jag att bjuda på!









                                   Jag har lovat Undri och Jara att gå ned 10kg till vårsäsongen!

Kram Från oss i Söderköping!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar