fredag 14 oktober 2011

Jara en riktig Irja och Anki häst!





Jara är bara så perfekt för mig. Jag vill ha en häst med mycket vilja och nerv samtidigt som man kan ge lång tygel och bara skritta ut i skogen och ha hur mysigt som helst. Sådan är Jara! Häftigt att få rida en sådan häst! Hon har enkelt för samtliga 4 gångarter och har inga problem att galoppera på en volt. Bästa Irja, jag är så glad!!!!!!!!!!

Idag red vi ut iskogen och njöt av varandras sällskap, Jara och jag. Tölten var ren jämn och formen stadig:) Hon fick gå avslappnat vilket var syftet med ridturen idag. Jag är tokkär!

Daniel träningen fick jag reda på att den var inställd så nu blir första träningen för Vignir den 7. Men det gör inte så mycket för jag har en hel del att göra som jag absolut kan göra själv än så länge:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar